fredag 26 februari 2010

Fredag och Husägare!! ♥♥

Vill bara titta in såhär på fredagen och tala om en glädjande sak!!
Vi har blivit HUSÄGARE!! :)
Snabbt och fort gick det!! Vi var på visning första gången förra måndagen och nu är huset vårat!! ÄNTLIGEN lyckades vi hitta ett hus som vi tycker om och som har STORT potential....
Vi ska givetvis besikta det och se att det inte har några större fel och brister men det är ju ett gammalt hus
från 1909 med trägolv,gamla härliga spegeldörrar, farstu osv. och ni kan ju tro att jag har mycket ideer och planer för detta hus!! Jag är så glad och förväntansfull!
MASSOR av vit färg kommer det att gå åt men vad det ska bli kul :)
Jag känner att det kommer att bli en spännande och händelserik vår
Bilder på huset kommer.....



(vintriga bilder fotade från balkongen)


Här är det fortfarande vinterkallt och mycket snö men inte -30grader längre
så nu känns det lite lättare att gå ut..

Hoppas ni alla får en fantastiskt fin helg!!
♥KRAM på er♥

4 kommentarer:

Stina sa...

Men vad roligt!!! Jag kommer in en sväng på jobbet på tisdag...hoppas jag hinner förbi en sväng. Grattis till huset tjihi.

Lena sa...

Vad spännande... Grattis!!!
Förstår att det känns härligt.

Nu kan det nog bli svårt att somna om kvällarna när huvudet snurrar av planering och inredningstankar =)
(sån är jag iallafall =)

Ha en fin helg!

Kram Lena

Ljuva Drömmar sa...

åååå, vad roligt! Tänk vad kul med all planering du har framför dig och att kunna få det precis som man själv vill. Låter iaf som ettt väldigt fint hus. Ska bli spännande att följa era äventyr som husägare. Jag är såååå avundsjuk...

Hoppas du får en skön helg, kramar Maria!

Sassa sa...

Hej Annika,
Det är det här som är kul med bloggandet! Helt plötsligt kan det dyka upp någon trevlig blogg som din. Jag älskar också hus !!! Skall bli spännande att följa din blogg och huset1
Kram från Sassa

Related Posts with Thumbnails