söndag 14 februari 2010

Alla ♥ dag och mycket fika...


Muffins med vaniljsmak, pudrade med lite florsocker....

Klassiska chokladbollar, smartieskakor och skorpor med apelisin och mandel...

Små söta "bakelser" av rulltårta med grädde, mandarin och hallon


Helgen här hemma har varit en KALAS och FIKA helg nästan hela tiden :)
Eftersom min dotter fyllde år i fredags så hade hon kalas för
sina kompisar igår och idag kom mormor, morfar, gammelmormor, farmor kusiner på fika.
Jag måste säga att jag är förvånad över hur bra det gick igår med kalas för 14st 9-åringar...
Det gick så lungt och bra att man inser att barnen börjar bli stora och kan
vara i möblerade rum utan att riva allt runtomkring hi hi hi

Nu känns det som om vi är NÖJDA på FIKA och KALAS ett tag...och på gele och chokladhjärtan
också, för det har vi smaskat på idag eftersom jag hade köpt det till min familj till alla ♥ dag.

♥♥ Gele och chokladhjärtan....mums...♥♥


Slut på ännu en helg..........och solen har börjar visa sig och ge lite vårkänslor
och värme på nosen här iallafall och vad det är SKÖNT!

Hoppas ni får ett bra slut på ♥ dagen och ha en bra börjar på veckan!!

Kram

5 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh grattis till din tjeja i efterskott. Herregud vad mycket gott.

Kram Anne

Lena sa...

Và gott allt ser ut!!
14 st 9-åringar lät annars rätt tufft, skönt att det gick bra =)

Kram Lena

Solfyllda segel sa...

Vilket kak-kalas! Mums! Grattis till stora tjejen i efterskott.
Jag har funderat ett tag över mitt bloggande och efter många funderingar har jag nu flyttat. Jag hoppas att du vill hälsa på mig där.
Kram Therése (med gamla bloggen spik skruv och drömmar)

Vardagslyx sa...

Hej!

Tack för ditt besök och kommentar så att jag kunde hitta hit! Tror inte jag varit här förut?
Lite "farlig" blogg bara, väääldigt mycket gott på dina bilder. Blir ju direkt sugen på att baka!

Ha det bra!

Kram Pernilla

Hem och Lycka sa...

Åå så härligt!

kram Mia

Related Posts with Thumbnails