måndag 4 januari 2010

Tulpaner...

Jag har inte varit speciellt aktiv på sistone, har inte haft någon inspiration.
 Jag har bara varit ledig och njutit av snö och kyla på landet.
Idag var det jobb igen men som tur är blir det kort vecka denna vecka med....

Jag har plockat bort julsakerna, det var OTROLIGT skönt.
In med lite nytt fräscht och vitt! (hi hi)

Jag ÄLSKAR tulpaner, tycker att de verkligen är SÅ fräscha och enkla i sin form.....ska nog ta och köpa mig en bukett nu till helgen...
Förr om åren var man tvungern att vänta till mars nångång innan man kunde köpa tulpaner
men nu kan vi ju njuta av dem redan till jul....



Jag bjuder idag även på lite vinterbilder från landet...
















Må så gott i kylan...nu ska jag dricka lite gott värmade
te från vårt lokala märke Brunkullan smaka detta te om ni har möjlighet!
Helt otroligt gott...

KRAM



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails