torsdag 7 januari 2010

Ljusstumpar......i mängder......

Jag ÄLSKAR att tända ljus, både vanliga ljus och värmeljus, vardag som helg spelar ingen roll...
Jag tänder alltid massor av ljus och då det blir en hel del stumpar kvar.
För MÅNGA många år sedan fick jag en STUMPASTAKE av min man i present och
den används flitigt vill jag lova.....jag har även börjat använda gamla fina kakformar som jag hittat på
loppisar till att elda stumpar i och har man "tur" blir det endast veken kvar...snacka om att få
ut maximalt av ljuset :) Hur gör ni?? Eldar ni upp stumparna eller slänger ni dom??

Jag tror nog att de flesta har hört talas om stumpastaken och många äger nog en egen redan....
men om ni inte gör det så investera i en GENAST :)
Kan användas både till stumpar och värmeljus...
(jag använder aldrig gallret men hade ingen annan bild...)







Ha en bra torsdagkväll!

KRAMAR



1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Annika,

Vad glad jag blev som snubblade in på denna fina blogg! Kikar gärna in här igen snart!

/Jes

Related Posts with Thumbnails