onsdag 13 januari 2010

Jag vill ha VÅR

Idag är det en OTROLIGT vacker vinterdag ute och temperaturen är "bara" -13 grader....
men jag vill ändå ha VÅÅÅÅR!
Är det fler än jag som känner så? Jag har redan köpt och förbrukat
två tulpanbuketter...ska köpa en ny till helgen....
När man sitter o tittar runt på alla andra fina bloggar så är det många som längtar till våren tror jag...
Jag vet att den är LÅNGT borta så jag kan inte annat göra än att njuta av
några härliga bilder från vår o sommar.






Hoppas att ni har en bra vecka!
Kramar♥

1 kommentar:

Helt Enkelt sa...

jag längtar också till våren, även om det är fint så länge snön får ligga kvar...
jag har också avverkat några buketter tulpaner och nu är jag sugen på ranukler...

härliga bilder!!

kram
anna-malin

Related Posts with Thumbnails