fredag 15 januari 2010

♥ Fredagsmys!!! ♥

"På fredag ska man städa det gör varenda tant......."  har ni hört den????
Jag har inte städat idag men jag har funderat....men längre än så kom jag inte...
Har ni hört talas om sidan disktrasa.com ??
En sida där man kan prenumerera på disktrasor, eller ge bort en prenumeration i present.
Jag funderar skarpt på att ge mig själv en prenumeration....Vad är fräschare i köket än en ny disktrasa som man dessutom får levererad direkt hem i brevlådan en gång i månaden.
Kika in på deras hemsida så ser ni vilka fina trasor det finns att välja på!








bilder lånade från www.disktrasa.com

Ikväll blir det FREDAGSMYS m familjen och givetvis Lets Dance!

Ha en trevlig helg KRAM♥ på er allehopa!


2 kommentarer:

Ljuva Drömmar sa...

Vilken bra idé. Då får man en liten påminnelse om att ta tag i den där tråkiga städningen...lagom ofta oxå...

Ha en bra helg, kram Maria!

Stjärnor & Champagne sa...

hahahahaha Annika jag tror jag dör...Prenumerera på disktrasor. Har aldrig hört talas om det. Måste kolla in sidan.

Kramkram Anne

Related Posts with Thumbnails