fredag 22 januari 2010

Fredagsmys och nyheter hos butiken ♥ "Ett Hus i Vitt" ♥

Jag har några FAVORITBUTIKER på nätet och en av dom är www.etthusivitt.se
Anette, som har den fina webbutiken har även en gårdsbutik i Gävle, som jag tyvärr inte har besökt ännu.....hon har även en JÄTTEFIN blogg!
Jag prenumererar på nyhetsbrev från Anettes webshop Ett hus i vitt och idag kom ett mail
med lite nyheter från webshopen....
Här nedan får ni ett smakprov...
♥♥♥

*kaffefilterhållare i zink*


*emaljmugg i ljusrosa*


*krok i zink*


*presentpåse*


*fint kort*


*korg i vitt*
♥♥♥
Besök webshopen och njut av alla fina saker!
Jag måste nog lägga en lite beställning hos Anette tror jag.......den vita korgen är helt UNDERBAR.... :)

Men nu är det FREDAGSMYS med familjen som gäller!

Ha en trevlig helg!
KRAM


1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Mmmmmm håller med, jag handlar ofta av Anette.

Ha det gott/ Kram Anne

Related Posts with Thumbnails