tisdag 26 januari 2010

Bloggtorka och resa.........

Jag måste bara kika in och säga att här saknas inspirationen för att blogga....
Det har gått åt skogen med ett hus som var till salu som vi var de ENDA intresserade i 3 MÅNADER men helt plötsligt dyker det upp en till intressent och det blir budgivning och priset DRAR iväg till inte alls roliga höjder.... SUCK!! Jag hade ju nästan flyttat in......
dessutom har jag inte sovit på några nätter pga febrig dotter......så blogglusten är på NOLL.
Men en ROLIG och HÄRLIG sak är att jag idag beställde en resa UTOMLANDS för mig o familjen.
Vi åker till Rhodos och detta ljuvliga hotell med ALL INCLUSIVE i en vecka i maj.....








Se och njut....för det gör jag... :)
Ha en fortsatt bra vecka!!

Kram


1 kommentar:

Ljuva Drömmar sa...

Din stackare, låter ju inte alls kul, ja förutom resan då, det ser ut att bli underbar.

Tråkigt med huset men det va säkert nåt fel på det som ni slipper slita erat hår över...hihi. Det är inte lätt när det känns som allt går emot en men jag är övertygad om att det finns ett ännu bättre hus där ute som bara väntar på er.
Hoppas att lusten till att blogga infinner sig snart igen för jag älskar din blogg och dina vackra bilder. Ser fram emot många fler inspirerande och fina inlägg!

Lycka till med husletandet, kramar Maria!!

Related Posts with Thumbnails