tisdag 22 december 2009

Välkommen JUL.... ♥GOD JUL ALLA♥




Nu känns allt här hemma KLART! Jag har handlat den sista maten, slagit in de sista julklapparna, griljerat skinkan och i morgon kan jag ta det lungt och NJUTA av att det är en HEL dag innan julafton :)
Just nu sitter jag och tittar på Äntligen Hemma JUL för att få lite mer julstämning.

I morgon ska vi packa in allt i bilen och åka till landet, det ska bli SÅ HÄRLIGT.

Vet inte om jag hinner göra något mer inlägg innan jul därför
önskar jag alla er ♥ EN GOD JUL♥ redan nu, Hoppas att ni alla får en lugn och skön julhelg
med god mat och gott sällskap.








JULKRAMAR till er ALLA!!



3 kommentarer:

Spik, skruv och drömmar sa...

En riktigt GOD JUL till dig med!
Så mysigt det låter att fira på landet.
Kram Therése

Lena sa...

Hej!

Vad skönt att vara klar och bara ta det lugnt och njuta idag!

God Jul på dig!

Kram Lena

Stjärnor & Champagne sa...

Hoppas att ni har haft en fin jul/ Kram Anne

Related Posts with Thumbnails