måndag 14 december 2009

Ny vecka......ny *STRESS*

Det var ett tag sen nu....Jag har haft en helt underbar barnfri helg i Sundsvall med min man...vi har ätit gott, sovit länge och fikat, pratat och givetvis shoppat...
Har shoppat fina saker på både VILLAGE, Ikea, Iittala outlet och massor av fler ställen.
Nu har shoppingnerven blivit stillad ett tag... :)
Nu har tredje advent och lucia varit, det börjar kännas att det snart är julafton. Jag börjar få lite lätta STRESS symptom...huvudvärk, kan inte somna på kvällarna för att jag funderar och planerar....Vi avverkade givetvis mycket av julklappsinköpen i helgen,
men det är ändå mycket kvar som jag vill hinna göra....
BAKA PEPPARKAKOR har jag inte hunnit med ännu....
så det ska jag hinna med denna vecka, det har jag lovat min dotter :)
Vi ska göra stora hjärtan som vi skriver namnen i och sedan äter barnen upp dom på julaftons morgon

Sedan ska vi hinna till landet och fixa en gran i helgen och
klä den så att den är färdig när vi kommer dit dagen innan julafton....
Det är MYCKET nu..så detta får bli ett litet kort och tråkigt inlägg...
jag tror att fler än jag är lite stressade just nu..:)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Ha en fin vecka

1 kommentar:

Spik, skruv och drömmar sa...

Ta hand om dig och försök att sitta ner och mysa mellan varven. Jag känner igen mig så i det du skriver.
Vilka fina pepparkakshjärtan och vilken mysig tradition.
Ha en fin vecka!
Kram Therése

Related Posts with Thumbnails