onsdag 2 december 2009

♥ Mitt i veckan ...♥

Onsdagkväll och fullt upp inför jul....Ikväll har jag dubbel sats med
SKORPOR på torkning, idag blev det karnemumma-chokladsmak....
har aldrig provat detta men tror att det blir en hit :)
ÖNSKAR ibland att jag hade 2 ungnar för det blev FULLT
och kommer att ta HALVA NATTEN innan alla skorpor har torkat...hi hi

I morgon ska jag åka till en kompis som har bjudit in några väninnor för
att visa mina påsar och blädor mm som jag har till försäljning.
Lite som ett ♥ homeparty ♥ Lite PIRRIG känner jag mig allt...
Jag hoppas att det blir lyckat och att tjejerna gillar mina saker såklart.
Nu blir det omflytt av skorpor i ugnen och sedan sängen för min del.


KRAM & GODNATT på er!



♥♥♥♥♥♥♥♥


bilder lånade från Bo bedre
♥♥♥♥♥♥♥♥

4 kommentarer:

annika sa...

Oj vad du är duktig och får mycket gjort. Hoppas att du får mycket sålt i morgon. Lycka till!
annika

Mia sa...

Vilken mysig blogg du har! Fina saker du gör och härliga bilder du visar!

Kram

Anonym sa...

Hej!
Har ju som jag berättade redan varit inne på din blogg flera ggr och beundrat ditt vackra hem men är riktigt dålig på att kommentera. Vi träffades på ljusparty i måndags och då pratade jag om en tvättspray. Snacka om att jag blev glad när du hade hittat det till mig, 2 flaskor är på väg till mig i skrivande stund!
Dina vackra alster kommer att göra succe på partyt, det är jag övertygad om!
Kram Anna

♥ Ett ögonblick av mitt liv ♥ sa...

Tack snälla du :)

Vilken fin och mysig blogg du har :)

Jag hoppas att det gick bra på homepartyt :)

Önskar dig en mysig fredag och en lugn och avkopplande helg.
Kram Åsa

Related Posts with Thumbnails