onsdag 16 december 2009

Julkort och min julklapp....hoppas jag :)

Idag har jag postat årets ♥julkort♥ i sista stund som vanligt de senaste åren..
När barnen var mindre ordnade jag alltid fina julkort på barnen i tomtekläder osv. i GOD TID
men nu är inte barnen så värst intresserade av att vara med på kort längre och allra helst inte kort där de måste ha tomteluva eller annat på sig ;)
Så i år blev det köpt "vanliga" julkort. Jag köpte väldigt fina kort som samtidigt gav ett bidrag till Cancerfonden, det kändes bra att få bidra med något gott i denna julhandel...


Jag har även hittat julklappen jag vill ha! Det är Ernst stora LJUSKRONA i vitt♥
Jag har gått och spanat på den ett tag nu och jag kan liksom inte riktigt släppa tanken på den...den passar inte hos mig hemma i stan utan det ska i såfall vara i vårt hus PÅ LANDET....Den är SÅ fin!
Hoppas att min man har fattat vinken nu när jag har visat och pekat på den i några månader nu... hi hi




Bilder hämtade från http://www.ljuspunkter.se/
Där finns mycket annat fint som Ernst har designat oxå....

Mina länkar till Härliga Bloggar i högermarginalen
har helt plötsligt försvunnit...jag vet inte vad som har hänt men jag måste
lägga in alla bloggsidor på nytt igen verkar det som.
Märkligt..men så är det..
Har inte riktigt tiden just nu känns det som.

Ha en bra fortsättning på veckan!
KRAM♥

2 kommentarer:

Spik, skruv och drömmar sa...

Vilken fin ljuskrona, jag förstår att du vill ha den i julklapp.
Jag har en liten grej till dig inne hos mig.
Kram Therése

minvitamin sa...

En ny fin blogg för mig kom jag in på här.Lockades av namnet,vem älskar inte vitt!!
Ljuskronan made by Ernst är fin,hoppas "någon" förstått alla vinkar;))

Ha en härlig 4 advent.Kram/S

Related Posts with Thumbnails