tisdag 8 december 2009

Inköp av nya hyacinter ♥

Idag har jag bytt ut mina utblommade vita HYACINTER mot nya frächa knoppiga..
Jag köpte några fler än vad jag hade hyacintvaser till så jag fick inprovisera lite...
Så jag tog ett fint halvlitersmått i porslin som inte går att använda till något eftersom det inte går att hälla ur för det rinner efter kanten på det hela tiden...Men SNYGGT var det så jag skulle köpa måttet iallafall...
Känner ni igen det?? Jag stoppade ner hyacinten i måttet,
la lite mossa runt om och la dit en söt GOD JUL skylt i plåt.. jag tyckte det blev ganska fint.
Nu står detta arrangemang på diskbänken..(bredvid en knäck kladdig kastrull
efter att jag gjorde KNÄCK tidigare ikväll) som som vanligt blev för lös...jag lyckas INTE med knäcken!!
Som tur är hinner jag försöka nån gång till innan det är julafton.. :)







På fredag åker jag och min man på weekend till Sundsvall...
Ska bli SÅ skönt, bo på hotell, sova, äta gott och SHOPPA givetvis...
Behöver jag tala om att jag LÄNGTAR ♥

Ha en fortsatt trevlig vecka, julstressa inte för mycket!
Kram

4 kommentarer:

Spik, skruv och drömmar sa...

Så fint det blev. Och visst kan man köpa saker bara för att de är snygga!
Härligt med en helg på tumanhand. Sovmorgon, god hotellfrukost. Mmm.
Kram Therése

Fröken Fräken sa...

Nää, vadå?! Inte kan det väl hända att jag någonsin köpt saker som inte går att använda men som är otroligt snygga...?! ;-) Fniss! Men den blev ju en bra planteringskruka av den!

Snusilus o Sannibus sa...

Hej :)

Vad sött det blev det lilla arrangemanget! Enkelt och stilrent och effektfullt :)

Kanon att de har sänkt priset på Calous trätofflor, ska tydligen bli moderiktigt i vår med och sommar läste jag någonstans.

Kram och ha en fin helg!

Susanne

Lena sa...

Hej!
Hoppas att ni får en mysig helg i Sundsvall, med både shopping och avkoppling!

Kram Lena

Related Posts with Thumbnails