söndag 20 december 2009

Award pepparkakor och gran


Jag fick en glad ÖVERRASKNING idag av Therése med härligt fina bloggen spik skuv och drömmar
Hon har gett mig och några andra "fina flickor som börjar på A" en fin ♥AWARD♥
Det är min första award och jag är glad och rörd.
TACK TACK SNÄLLA Therése!! Du är SÅ snäll!

I går åkte vi äntligen på landet och ut i skogen och letade en GRAN.
Vi letade en bra stund men tillslut hittade vi en STOR och FIN.
Den var så stor att den nästan inte gick in genom dörren...hi hi
men va FIN den blev när den sedan kom på plats :)
Vi klär den sedaan dagen före julafton när vi kommer till landet igen.

Jag tycker granen nedan är fin så pyntningen blir väl något liknande...


Jag har nu ikväll äntligen hunnit med att BAKA PEPPARKAKOR med min dotter.
Vi hade alla adventsljus och alla andra ljus i köket tända och sen
bakade vi massor av stora och små peppisar...
Varmt blev det med både ugn och ljus men mysigt var det♥
Vi ska garnera med kristyr i morgon för det blev lite sent för det nu ikväll.

I morgon ska vi även på julavslutning med dottern som
ska vara ängel med vingar och gloria.

Julafton närmar sig snabbt.....
och jag LÄNGTAR♥
Sitter just nu och tittar på Leilas JUL och det är SÅ mysigt...


Jag är ledig de 3 dagarna innan jul, det ska bli skönt att varva ner och mysa de sista dagarna ...
Ha en bra söndag!

♥KRAM♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails