lördag 7 november 2009

Brädor och tygpåsar

Den är några stycken som frågat efter bilder på de saker jag ska sälja på julmarkanden den 22 november,
så här kommer ett litet smakprov, ha överseende vissa bilder är lite mörka.......


Prickigt och rutigt....alltid FINT


Pepparkakorna smakar säkert inte godare men ser roligre
ut i en snygg påse...eller hur??



IStället för att stoppa ljusen i skåpet, ha dem framme i
mönstrade tygpåsar......praktiskt och snyggt!



Iställer för julkort....ge bort en bräda.....



Brunt och vitt passar bra till pepparkakorna
eller clementinerna....



Fler mysiga ordbrädor



Rutigt är alltid snyggt inte bara till jul...


Till någon speciell och en prickig söt röd påse


Skyltar till jul......GLÖGG och GOD JUL


Söta skyltar med olika fina ord.



Flermönstrad tygpåse



Skyltar med band för upphängning, vitprickig påse.



Stora skyltar att ha ute på bron eller bredvid dörren.

Jag har flera mönster på tygpåsarna och fler ordbrädor, hade
inte möjlighet att ta kort på alla.
Vill ni köpa något......kom GÄRNA till julmarkanden på Folkets Hus Östersund
den 22/11 eller maila mig!!


Ha en bra lördagkväll!!


1 kommentar:

Linneagården sa...

Hej Annika. Vad kul att du har hittat till mig, så jag fann denna härliga blogg. Inspirerande bilder med julkänsla, gillar julen sååååå...
Vad du är duktig & kreativ med att måla brädor, fina! Syr du påsarna oxå?

Ha det så gott & Lycka till på marknaden.
//madelene

Måste köpa Lantliv i morgon ser jag, hihi.

Related Posts with Thumbnails