söndag 22 november 2009

Bilder från julmarknaden

Här kommer lite bilder från dagens JULMARKNAD.
Jag hade tyvärr inte möjlighet att gå runt och fota andra bord......det jag hörde och som gjorde mig JÄTTEGLAD var att jag var ENSAM om sakerna jag sålde iallafall :)
Jag fick mycket beröm och folk tyckte mina saker var fina!!
Det värmde verkligen och känns jätte ROLIGT!!
Här kommer iallafall lite bilder på hur mitt bord såg ut:































Ni fåt ursäkta bildkvalitén på bilderna, det var mörkt inne
i lokalen och kameran strulade......

Nu känner jag mig NÖJD för idag, en härlig kopp te
och sedan väntar sängen.

Hoppas ni andra ha haft en trevlig helg!
KRAM

3 kommentarer:

Lena sa...

Hej hej!
Här är en ny läsare av din blogg, och tänkte lämna ett avtryck:)
Ser jättemysigt ut vid ditt bord på marknaden!!

Såg att du skrev att du brukar ha auktioner på Tradera, så då fick jag fram att du har köpt de prickiga hjärtanen av mig :)...blev gulligt på påsarna!
Ha det bra!

Kram Lena

MIN LYCKA ♥ sa...

Ojjj så fina saker du har!!

Jag skulle gärna vilja köpa en skylt utomhus med texten "Välkommen hit" och ett hjärta längst ner...

Maila mig eller skriv på bloggen!!!
Hälsningar
Marika
majo13@uddevalla.se

Anonym sa...

Hej Annika,

Jag skulle gärna ha en skylt för inomhusbruk där det står Hem ljuva hem och ett hjärta.
Min mailadress är johannaryden@live.se.

Vore jätte glad om du mailade mig.

/ Johanna

Related Posts with Thumbnails