fredag 20 november 2009

Allt klart för JULMARKNAD



Nu har jag fixat klart allt till JULMARKNADEN på söndag!
Nu är det bara att hoppas att jag får sälja lite saker oxå :)
Om inte annat är det ju VÄLDIGT ROLIGT att göra når sånt här. :)
Här nedan ser ni lite av vad jag ska sälja....


Vita Dekorationshjärtan
att stoppa i blomkrukan
eller dekorera dina julklappar med...


Dekorationshjärtan



Mina PEPPARKAKSSKORPOR och
SAFFRANSSKORPOR




Tygpåsarna


Mina träskyltar/brädor


Stora brädor/träskyltar


Jag är hemma med febrig dotter idag så idag
blir det bara att ta det lungt och pyssla om en sjuk liten tjej.

Fler bilder från JULMARKNADEN kommer efter helgen..



Ha en trevlig Fredag allihopa!!
KRAM



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina saker du gjort. Jag beundrar alla som tar sig tid. Men nu till en helt annan sak. Jag beundrade dina tvättmedelsbukrar längre ned i bloggen. De har tyvärr tagit slut på Alvas hus. Jag undrar ifall de står något märke under dem, vilken tillverkare eller varifrån de kommer?
Clara

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Svar till anonym Clara: Tvättmedelsburkarna kommer från "Bloomingville" Kram Annika

Anette sa...

Hej Annika! Vilka underbara pepparkaksskorpor du hade bakat till julmarknaden idag. De blev mycket uppskattade på kalaset!Jag ska absolut prova receptet du lagt ut :o)
Skylten men "God jul" text kommer att bli pricken över i:et på granriset som jag har på ytterdörren. Tack för att du är så kreativ och gör sådana fina saker till försäljning. Hälsningar Anette

Related Posts with Thumbnails