torsdag 22 oktober 2009

Nu blir det kul att tvätta!!

Jag har ju ingen egen tvättstuga eftersom jag "bara" bor i lägenhet...än så lämge.... =)
så jag har hela tiden sagt att jag inte "behöver" några snygga burkar att ha tvättmedlet i....men nu ikväll slog det mig...det kanske just är DÄRFÖR jag behöver snygga burkar som gör badrum/tvättrum snyggare och framför allt tvättning roligare.....eller hur?!
Jag har letat efter tvättmedelsburkar i zink länge men har aldrig lyckats hitta dessa, de har alltid varit slutsålda...så nu ikväll när jag satt och tiittade på http://www.alvashus.se/ fick jag se dom!!
De var två fina VITA burkar för color och vit tvättmedel så då slog jag helt enkelt till och köpte dessa läckerheter innan de tog slut!
Så nu kommer mitt badrum/tvättstuga att få sig en liten uppfräschning av dessa snygga burkar.
Burkarna kostar 209kr/st

Det finn ju MÅNGA andra fina saker på Alvas Hus oxå.....
men dessa fick inte förja med denna gång...














Alla bilder ovan lånade från http://www.alvashus.se/
*********************
**************
Nu väntar sängen, GOD NATT på er alla!!
///Annika


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails